ХУДОЖНЯ КОВКА МЕТАЛУ

(067) 470-03-55

(063) 326-70-66

18000, Україна, м.Черкаси
Вул. Громова, 146/5
18000, Україна, м.Черкаси, вул. Громова (Максима Залізняка), 146/5 : тел.: +38 (067) 470-03-55, (063) 326-70-66
СТАТТІ ТА НОВИНИ
СТАТТІ ТА НОВИНИ

Коваль Джеррі Хоффман

Ви читаєте розділ: Статті та новини

коваль Джеррі Хоффман, кузнец джерри хоффман, известные кузницы, известный кузнецМеталеві кільця виходять після кожного удару: перший удар проробляє отвір, а наступні проникають в нього. Це дозволяє вільно управляти його розміром, отримувати зміщені отвори. Так поступово вдається отримати їх точний розмір. 
 
Особливістю роботи Джеррі Хоффмана є точність і економічність ударів. Він не допускає рухів, зроблених даремно. Створюється відчуття, що у кожного його удару є конкретна мета. На думку Джеррі, необхідно робити рівно стільки ударів, скільки потрібно для роботи, з метою економії сил. Він спочатку подумки зосереджується, що проявляється в кінцевому результаті його роботи. Джеррі вважає, що заздалегідь необхідно знати про завершення процесу, продумуючи весь хід роботи. Так Хоффман зробив ворота, в яких поєднується і старе, і нове - трохи ретро, трохи стилю модерн. Вони вироблені з м'якої сталі і важать 1800 кг. Ці ворота були створені спеціально для збору коштів на конференцію Асоціації художників-ковалів Північної Америки. 

Округлі прути по верху перил поступово згинаються, але вони не утворюють правильне коло, тому кожен отвір має бути зроблено під різним кутом. Зміщені отвори, виготовляються за допомогою шліфувального штампа для регулювання кута. Джеррі підкреслює важливість нанесення різких ударів, щоб в розріз потрапляло багато металу, як це буває при нанесенні повільних ударів. 

Для Джеррі Хоффмана, творчий процес від розробки до реалізації складається з семи етапів: задум, створення малюнка, моделювання, оцінка розмірів, створення пробного зразка, процес кування і збір готового виробу. Кожну свою ідею Хоффман підкріплює малюнком. У процесі моделювання, він як істинний архітектор намагається уникнути складнощів з втіленням задуму в життя. Саме на цьому етапі всі недоліки проекту стають очевидними. Двомірний малюнок, безумовно, корисний, при розробці абсолютно плоскою моделі, але, наприклад, ворота являють собою тривимірний об'єкт, і повинні розглядатися саме так. 

На вигляд лагідна людина, Джеррі Хоффман більше схожий на професора, ніж на коваля. Поглянувши на нього, навряд чи можна уявити собі, як він розмахує молотом або будує архітектурно драматичні структури, натхненний прагненням радувати око і покладаючись на знання геометрії при їх розробці. 

Джеррі і його дружина Джанелл живуть в штаті Міссурі, де керують видавництвом. Вони видають два журнали, один з яких називається Коваль, а інший Залізо і Дерево. Джеррі отримав ступінь в галузі образотворчого мистецтва в Канзаському університеті. Він ще в початковій школі хотів створювати твори мистецтва. 

Його батько був теслею, тому з самого раннього дитинства Джеррі вмів користуватися молотком, і допомагав батькові в роботі. Він також володіє художнім талантом, і як багато ковалів вважає, що ці здібності дають можливість йому створювати вироби, які можна продати, і заробити на цьому. Джеррі допомагає своїм клієнтам візуалізувати кінцевий продукт. До того ж створення малюнка в натуральну величину, дозволяє врахувати похибку вимірювань. 

Джеррі працює з металом без нагріву, а також використовує кувальний запас. Спочатку він робить виріб в мініатюрі, до того як прийме остаточне рішення. За роки професійної діяльності у Джеррі скупчилися цілі купи гумки-клячки, яку зазвичай використовують для малювання, щоб надавати будь-яку форму. Для втілення своїх ідей він використовує дуже гнучкі і прості в обігу матеріали. Також він застосовує дерев'яні ковальські інструменти для імітації кування, робить креслення вироби в натуральну величину або малює його на сталевий поверхні за допомогою білого вугільного олівця. Більшу частину своїх інструментів він робить сам. Білий вугільний олівець потрібен, щоб робити позначки на залозі, які не будуть змиватися при намоканні. 

Основну частину роботи Джеррі Хоффман робить для себе або для виставок, а також знімає фільми і пише навчальні матеріали. Деякі з них можна купити в магазині, інші ні. Це дає йому певну творчу свободу, що для нього дуже важливо. Він може створювати вироби, не на замовлення, коли клієнт контролює кожну деталь і вирішує, як вона повинна виглядати. Джеррі втілює в життя безліч своїх ідей. 

Джеррі Хоффман став ковалем, здавалося б, випадково. Його дружина купила собі коня, і коли коваль не прийшов підкувати її, Джеррі вирішив спробувати зробити це сам, грунтуючись на тому, що бачив в студентські роки. Після цього Джеррі став навчатися ковальства. Він не тільки навчився робити підкови, а й освоїв основні види ковальського зварювання. Він навіть брав участь в змаганнях, відточуючи свою майстерність. Його любов до архітектури і дизайну в кінцевому підсумку привела Джеррі в бізнес зі створення кованих воріт, перил та інших металевих виробів. 

Коли Джеррі Хоффмана запитують про те, чим він керується, створюючи свої проекти, він говорить, що виражає себе в художньому відношенні, а не з точки зору механіки і дизайну. Він вважає, що відмінне почуття форми, це те ж саме, що певні аромати, повинні добре пахнути. Також він визнає, що багато його роботи створені в стилі модерн, хоча у нього немає певного особливого домінуючого стилю. Дизайн його виробів заснований на ідеї, того, що простий дизайн, є найбільш функціональним, а в прагненні до функціональності він шукає простоти. Джеррі дотримується принципу, що форма слідує за функцією, тому найкращим чином використовує тонкощі створення структури з чіткими лініями і підвищену міцність.